24 april 2014

Jan van Muyden uitgeluid

Vandaag (24 april) was de afscheidsreceptie voor twee wethouders die er mee stoppen: onze Jan van Muyden en Edo Horstman (GB). Na een wat filosofische video presentatie over ‘besturen’ hield burgemeester Jos Penninx een gloedvol betoog waarin hij beide wethouders veel lof toezwaaide. Daarna was er een openbare receptie, die druk werd bezocht. Namens de PvdA Voorst werd een mooi bouquet van roze rozen –  hoe kan het anders – aangeboden als dank voor de geweldige inzet van Jan. We nemen met weemoed afscheid van wethouder Jan van Muyden. Hij blijft zeker actief binnen de lokale PvdA-afdeling. Hieronder enkele foto’s, met veel dank aan Marius Feenstra, onze vaste fotograaf.
De tekst van de afscheidswoorden van Jan van Muyden vindt u hieronder. Ook de tekst die secretaris Wim van Ee zou uitspreken namens PvdA/GroenLinks maar waarvoor helaas geen gelegenheid was, staat hieronder.

Afscheid 24 april 2014(1)

Bij het afscheid van Jan van Muyden op 24 april 2014,

Waar ben je naar op zoek?