Door op 21 mei 2013

Wie wint de Rode Taart in 2013?

Ook dit jaar reikt de PvdA Voorst een Rode Taart uit.  En opnieuw aan een organisatie die zich verdienstelijk heeft gemaakt voor de Voorster samenleving. Eerdere winnaars waren de stichting Leergeld Apeldoorn-Voorst en het jongerencentrum Peco in Teuge. Dit jaar is het thema ‘sport’. Sport is belangrijk voor iedereen, jong en oud. Bovendien is sport niet alleen goed voor lijf en leden, maar ook voor je sociale ontwikkeling. Daarom is de Partij van de Arbeid op zoek naar sportclubs en verenigingen die de Rode Taart meer dan verdiend hebben.

Binnen en buiten de lijnen een top club
Daarbij denken we aan clubs en verenigingen met een goed beleid en een goede organisatie. Staan bijvoorbeeld sportiviteit en respect voor anderen hoog in het vaandel? Hoe gaat de club om met alcohol? Doet iedereen mee? Ook sporters met lichamelijke en/of geestelijke beperkingen? Hoe gaat de vereniging om met agressie binnen en buiten de lijnen? Kortom, we zijn op zoek naar top clubs.

Welke sportclub in de gemeente Voorst herkent zich in dit plaatje? U heeft vast wel een idee! Dus meldt uw club aan als genomineerde! Als inwoner van onze mooie gemeente kent vast wel een club in uw dorp die het verdient in het zonnetje te worden gezet. Dus draag die club voor als genomineerde voor de Rode Taart 2013!

Reacties kunt u mailen naar [email protected].; bellen mag ook: (055) 323 19 03.
Aan alle genomineerden zal via interviews aandacht worden gegeven.
De opzet is dat de Rode Taart 2013 begin september a.s. wordt uitgereikt.
Alvast hartelijk dank voor uw meedenken!