Door Wim van Ee op 10 november 2013

Ilse Pol reikt Rode Taart 2013 uit

De bekende Twellose atlete Ilse Pol (onlangs winnaar van de Zandenplasloop in Nunspeet) zal op vrijdagmiddag 22 november in de Openbare Bibliotheek in Twello (Marktplein) de Rode Taart 2013 uitreiken. Het thema is dit jaar: sport.

Er zijn drie genomineerden:
– Voorster Hockey Club
– voetbalvereniging Voorst
– sportclub Teuge.

U kunt over de genomineerden voor de Rode Taart 2013 meer lezen in VN van 13 november, pagina 40.

Zoals bekend is de Rode Taart de waardering van de PvdA Voorst voor een organisatie of persoon die zich bijzonder verdienstelijk maakt voor de Voorster samenleving. Eerdere winnaars waren de stichting Leergeld Apeldoorn-Voorst en jongerencentrum Peco in Teuge.
De Rode Taart 2013 wordt uitgereikt in de Openbare Bibliotheek in Twello (Marktplein), om 15.30 uur. Inloop vanaf 15.15 uur. Iedereen is welkom!

Wim van Ee

Ik ben niet afkomstig uit een rood nest. Toch heb ik (vrijwel) altijd PvdA gestemd en wel hierom.  (Internationale) solidariteit en eerlijk delen zijn voor mij zeer belangrijke uitgangspunten van de sociaal-democratie. En zoals het beginselprogramma zo mooi verwoordt: het bieden van kansen, de spreiding van macht en inkomen en het investeren in kennis zijn nodig om

Meer over Wim van Ee