11 mei 2014

Ledenvergadering 10 mei 2014

Drukbezocht was de ledenvergadering niet, geanimeerd wel. Uiteraard werd uitvoerig teruggeblikt op voor ons zeer teleurstellende de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart. Ondanks een goed programma en een intensieve campagne gingen we terug van 4 naar 2 zetels.  De collegeonderhandelingen resulteerden voor ons  in een oppositierol. De fractie wil deze rol kritisch-constructief  invullen: het gaat tenslotte om een zo goed mogelijk beleid voor de inwoners van Voorst.
Jan van Muyden treedt toe tot het bestuur, voorzitter John Ebbelaar werd herbenoemd voor een periode van 2 jaar, secretaris Wim van Ee blijft nog 1 jaar in functie.
Ook de Europese verkiezingen op 22 mei kwamen aan de orde. Op vrijdagmiddag 16 mei staan we met een kraam op de markt.
Bert Visser werd bedankt met een bos rode rozen voor zijn geweldige inzet tijdens de afgelopen raadsperiode.  Ook Erik Nobel kreeg een bos rode rozen als steun in de rug voor de fractie in de nieuwe raadsperiode.

IMGP0645(2)          IMGP0646(1)